MODALITĂŢI ŞI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR
1. Modalităţi şi Costuri de Transport
7.1.1. Modalităţi de Transport
- Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României.
- Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
- expediere prin curier, Sameday, Cargus Curier, DPD;
- expediere prin curier cu ramburs sau plata cu cardul ;
- ridicare personală din Easybox / Ship & Go Locker, pachetomate (Sameday & Cargus).
- Livrarea Produselor se poate realiza prin intermediul Curierului, la adresa specificată de Client/Utilizator în Comandă sau prin ridicare personală, într-unul din centrele Easybox / Pachetomate ori Ship & Go Locker prin Sameday sau Cargus Curier ales de Client/Utilizator.
Livrare la easybox Sameday ori Cargus Ship & Go Locker (ridicare personală):
Plata produselor care urmeaza a fi livrate prin easybox se face exclusiv online, in momentul plasarii Comenzii.
Clientul/Utilizatorul va primi telefonic prin SMS si pe email un cod cu care isi poate prelua Comanda din pachetomat.
Se pot livra in easybox toate produsele de pe site-ul bucklars.ro.
Clientul/Utilizatorul va primi telefonic prin SMS si pe email un cod cu care isi poate prelua Comanda din pachetomat.
Livrare în străinătate (curier):
Acest serviciu este indisponibil.
1.2 Costuri de Transport
- Prevederi Generale
- Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt în sarcina Clientului/Utilizatorului, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
- Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare) sunt indicate în paginile platformei www.bucklars.ro la secțiunea “Informatii livrare” si în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
- Costurile Livrării
În cazul încheierii Contractului la Distanţă, pentru fiecare Comandă plasată pe bucklars.ro se va percepe un cost fix de procesare (cost aferent manipulării și ambalării Produselor în depozitul Bucklars) în valoare de 0,99 lei și un cost de transport ce diferă în funcție de modalitatea de livrare selectată de Client/Utilizator în pagina de finalizare a Comenzii.
Livrare prin Curier, pe teritoriul României:
- în cazul livrărilor prin intermediul Curierului, Clientul/Utilizatorul va achita costul de procesare în valoare de 0,99 Lei și costul de livrare de 19 RON pana la 3 kg, 0.99 Lei extra/kg, pentru toate produsele listate pe platforma www.bucklars.ro.
- transportul (costul de livrare) este gratuit pentru Comenzile cu livrare în România ce depășesc valoarea de 150 lei.
Livrare in pachetomatele easybox Sameday (ridicare personală):
- pentru Produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele easybox Sameday sau Cargus Ship & Go Locker conform opțiunii Clientului/Utilizatorului, Vânzătorul va percepe costul de procesare în valoare de 0,99 lei și costul de livrare a comenzii în centrul selectat în valoare de 12,99 lei, indiferent de categoria de produse;
- pentru Comenzile cu o valoare mai mare de 150 lei, livrarea Produselor este gratuită.
2. Termene şi Condiţii de Livrare. Recepţia Produselor
7.2.1 Termene de Livrare
- Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier/ridicare personală din pachetomat/easybox.
- Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă (i.e. acesta se află în stocul propriu) și este comunicată în e-mailul de înregistrare comandă.
- Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data încheierii Contractului la Distanță.
- Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea Contractului la Distanţă.
- În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate a Comenzii, Bucklars va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Bucklars va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Client/Utilizator.
7.2.2. Condiții de Livrare
- În cazul Comenzilor cu ridicare personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
- Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
- Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
- La solicitarea Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.
- În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
- Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
- În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
- Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Bucklars la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator sau a ridicării acestora de catre Client.
2.3. Recepția Produselor
Aspecte generale
Clientul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate,